6.15.2011

post gile

assalamualaikum semua.
wah, lama betul aku tak taip taip macam ni ye.
almaklumlah busy gila. sangat busy. dengan subjek yang makin lama makin bertambah. ok, first thing first, aku nak wish happy belated birthday dekat diri aku sendiri. hahahaha. happy birthday farah najwa lokman. dah besar panjang dah kau ni ye. hehe. even aku tak dapat kek, tapi aku dapat present dari cutex and farah, dapat wish dr kawan kawan. haih. belum tua lagi tau. baru 19 je. sweet sgt. hehe,


second thing yg aku nak cerita ni, pasal class aku for this sem. aku dah tukar class. yeay! best class sem kali ni. aku tukar clas c. dulu aku class b. haa. nampak tak..? hehe. aku tak suka lah class b. tak tau kenape. maybe aku selalu dipinggirkan kalau aku kat class b tu. diorang semua dah ade gang. so, kalau assignment yg melibatkan group, haa. susah la mase tu. aku mesti dapat kumpulan yg last sekali. mcm anak terbuang tau. sedih. tapi, kalau dekat class c, at least, aku ade miraaa, aku ade tqa, aku ade bellaa. and i can say dat most of them dlm class c tu sgt sporting and x sombong. tak lah kena control control kalau stdy kat clas c tu. hehe..

oh, btw kan. aku nak bagitau jugak pasl lecturer2 sem kali ini. waah.. mereka sgt baik ye. hahaha. tak garang. berhati mulia. kurang assignment. semua ade. semua aku suka. (tak, aku tipu je)

next, pasal budak budak part 1 yang baru masuk uitm ni. haa. ni pun best kalau nk diceritakan. hehe. secara randomnye, aku tak ada masalah dgn bdk2 ni, diorng baik, hormat senior (certain je la) and yg plg penting, aku admit bahwa. budk part 1 lelaki ramai yg hensem!!! grrr. geram lah kalau tgk diorg. pa'kal je la diorg tu part 1 and bwh aku.kalau x, haish, mmg dah lame aku masuk line. hahaha. gatal plak kan aku ni. dush. dush. diam lah farah. gedik kau ye.

ok, seterusnye aku nk cerita psl.. em.. psl.. em.. entah lah.
malas lah pulak nk cerite. next time eh. tak reti mcm mne nak ending ni.
haha. bbye.. :)

No comments:

Post a Comment